CREATE E-CARD WITH COZY CLOUD PRINTING
FACEBOOK | INSTAGRAM 

Greetings

Salam ara sory lambat Ak nk ckp semoga perkahwinan kau berkekalan sampai ke syurga Ak ucap kau selalu gembira dan bahagia dgn suami Jika ada masalah selesaikanlah dgn baik Rase mcm x percaye je kau dah kahwin Terima kasih sudi jemput Semoga bahagia ke akhir hayat 😘

- Shiwa -

Selamat pengantin baru...semoga berkekalan hingga ke jannah

- Hamzah sekeluarga -

Assalamualaikum fara..Aku Minta maaf sgt² tk dapat hadir ke Majlis kau ngn suami kau esok .. tak tau kenape Aku rase sedih sgt .. sorg² kawan Aku beransur Jadi istri orang.. Aku betul² sibuk skrg dgn Aku punya intern lgi.. rindu sgt² masa duk asrama dulu sokmo gaduh ngn ko..arkk Kan dah nangis..nyesal pulak buat ayat² Ni...dah laa yg Aku nk Sampaikan adalah nnti dh jdi istri org tuu..sgt Kata suami jgn melawan..taat pada suami..buat Anak yg Banyak eeh..nnti ade rezki Aku nk ke Pahang..Aku nk tgk Anak ko mesti dh ade 5 tau...I love you muahhh arang♥️

- Wani nasution -

happy weeding days to nisaaaaa & partner, semoga berbahagia sampai syurga💗

- Syahira pakngah -

Rsvp

Attendance
Kehadiran
Total
Jumlah

Leret ke atas untuk maklumat lanjut

Swipe up for more info

Ok